سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون OET اپتومتری چیست؟

آزمون OET اپتومتری چیست؟

آزمون oet
هر سوالی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون های زبان عمومی و تخصصی ویژه مهاجرت تحصیلی و شغلی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری و درباره تضمین قبولی در آزمون و تسویه پس از قبولی مشاوره بگیری

آزمون OET چیست؟

آزمون OET یک آزمون معتبر و بین المللی زبان انگلیسی است که مانند آزمون CAE توسط دانشگاه کمبریج در 12 تخصص مرتبط با حوزه درمان در 120 مرکز در بیش از 40 کشور دنیا برگزار می شود. مدرک این آزمون مورد قبول کشورهای بسیاری از جمله انگلیس، استرالیا، آمریکا، نیوزیلند، کانادا، امارات و غیره است. این آزمون ویژه مهاجرت شغلی کادر درمان است.

کارکنان حوزه سلامت که قصد دارند به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند، باید در آزمون زبان OET شرکت کنند تا با کسب نمره قابل قبول در این آزمون، مهارت زبان خود را در زمینه ی کاری و تخصص خود برای تعامل و ارتباط با مخاطبان اثبات کنند. مدرک این آزمون با نمره ی بالا یکی از مهمترین مدارک برای دریافت پیشنهاد کار از سوی کارفرما و اخذ مجوز کار می باشد.

12 تخصص علوم پزشکی که می توانند در آزمون OET شرکت کنند عبارتند از:

OET دندانپزشکی

* OET پزشکی

* OET پاپزشکی

* OET پرستاری

OET کاردرمانی

* OET گفتار درمانی

* OET اپتومتری (بینایی سنجی)

OET رادیوگرافی

* OET فیزیوتراپی

OET رژیم درمانی (تغذیه)

* OET داروسازی

OET دامپزشکی

ثبت نام آزمون OET گفتار درمانی

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون OET اپتومتری ویژه مهاجرت اپتومتریست ها

متخصصان اپتومتری (بینایی سنجی) برای مهاجرت کاری به کشورهای انگلیسی زبان باید برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی خود در آزمون OET اپتومتری شرکت کنند.

یکی از مدارک ضروری برای مهاجرت کاری متخصصان اپتومتری (بینایی سنج) و اخذ ویزای کاری و مجوز کار در زمینه بینایی سنجی، ارائه مدرک آزمون OET اپتومتری است و اپتومتریست ها باید در این آزمون شرکت کنند و موفق به کسب نمره قابل قبول (350) شوند. نمره این آزمون برای مهاجرت بسیار حائز اهمیت است، چرا که متقاضیان مهاجرت باید بتوانند در محیط کار با مخاطبان که اغلب بیماران و سایر همکاران هستند، ارتباط موثر برقرار کنند، از این رو باید سطح زبان ها بالاتر از متوسط باشد.

نکته: کارکنان کادر درمان برای مهاجرت کاری باید علاوه بر ارائه مدرک زبان معتبر باید در آزمون های دیگری برای معادل سازی مدرک خود نیز شرکت کنند تا صلاحیت علمی آنها به تایید وزارت بهداشت و سایر سازمان های مربوطه برسد.

برخی آزمون ها برای تایید و معادل سازی مدرک کادر درمان عبارتند از:

آزمون DHA امارات ویژه مهاجرت کادر درمان به امارات متحده عربی

آزمون MCCQE برای معادل سازی مدرک پزشکی در کانادا

آزمون CRNE برای معادل سازی مدرک پرستاران در کانادا

آزمون USMLE برای معادل سازی مدرک پزشکان در آمریکا

آزمون ارزیابی CGFNS برای مهاجرت پرستاران به آمریکا

آزمون پرومتریک برای مهاجرت کادر درمان به کشورهای عربی

آزمون STS برای مهاجرت پرستاران به ترکیه

آزمون AKV برای معادل سازی مدرک پزشکان در هلند

اگر در یکی از مشاغل حوزه ی سلامت فعالیت می کنی و تصمیم داری با مهاجرت به کشور مورد علاقت به آروزهات برسی، بهتره با مشاوران با تجربه در زمینه مهاجرت مشورت کنی، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

اهمیت آزمون OET داروسازی برای مهاجرت داروسازان

ساختار آزمون OET اپتومتری

همان طور که گفته شد آزمون OET در 12 تخصص علوم پزشکی از جمله بینایی سنجی برای متقاضیان مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان برگزار می شود. ساختار و بخش های مختلف آزمون برای تمام تخصص ها یکسان است و مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش کردن را ارزیابی می کند. سوالات آزمون در بخش های درک مطلب و شنیداری برای تمام تخصص ها مشابه است، اما در بخش های گفتاری و نوشتاری سوالات برای هر یک از تخصص ها جداگانه طراحی شده است.

بخش های اصلی آزمون OET اپتومتری عبارتند از:

* بخش درک مطلب (Reading)

* بخش شنیداری (Listening)

* بخش گفتاری (Speaking)

* مهارت نوشتاری (Writing)

بیشتر بخوانید: مراکزی که در استرالیا آزمون OET را به رسمیت می شناسند؟

به دلیل اهمیت نمره آزمون OET برای مهاجرت شغلی کادر درمان داوطلبان باید پیش از شرکت در آزمون آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات را داشته باشند و برای آشنایی با سوالات هر یک از بخش های آزمون باید از منابع آزمون OET و نمونه سوالات استاندارد استفاده کنند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

بخش درک مطلب (Reading )آزمون OET اپتومتری

بخش درک مطلب یا خواندن آزمون او ای تی اپتومتری از 3 قسمت و 42 سوال تشکیل شده است و سوالات برای تمام تخصص ها مشابه است و مدت زمان پاسخ دادن به سوالات سه بخش 60 دقیقه است.

بخش A: داوطلب باید در این بخش چهار متن کوتاه را بخواند و با توجه به آنها به 20 سوال پاسخ دهد.

بخش B: داوطلب باید 6 متن کوتاه را بخواند و برای هر متن به یک سوال پاسخ دهد و در مجموع در این بخش باید به 6 سوال پاسخ دهد.

بخش C: در بخش سوم داوطلب دو متن 800 کلمه ای را می خواند و برای هر متن به 8 سوال و در مجموع به 16 سوال در این بخش پاسخ می دهد.

شرکت مهاجرتی هوان ویزا

مزایای شرکت در آزمون OET فیزیوتراپی

بخش شنیداری (Listening) اپتومتری

در بخش شنیداری داوطلبان به 42 سوال در سه قسمت پاسخ می دهند و برای پاسخ دادن به سوالات 40 دقیقه فرصت دارند. سوالات این بخش شامل فایل های صوتی در حوزه علوم پزشکی است.

بخش A: در این بخش داوطلبان به دو فایل صوتی که شامل دو مشاوره ی 5 دقیقه ای است، گوش می دهند و پس از آن با توجه به فایل ها به 24 سوال پاسخ می دهند.

بخش B: داوطلبان در این بخش به 6 فایل صوتی که خلاصه ی مکالمات هستند، گوش می دهند و سپس با توجه به فایل ها به 6 سوال پاسخ می دهند.

بخش C: در بخش C داوطلبان به دو فایل صوتی گوش می دهند و سپس به 12 سوال با توجه به آنچه شنیده اند پاسخ می دهند.

این مطلب ادامه دارد...

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی